Проєкт, придуманий три роки тому Аллою Барановською, інфлюенсеркою та засновницею мережі салонів краси Clipse, з метою допомогти дівчатам у складному виборі відповідних засобів, виріс до цілої філософії. Купити косметику — це не просто потреба або щось звичне, а справжній акт прояву любові. Насамперед любові до себе.
Усередині трьох видів боксів — Silver, Gold, Platinum — засоби для обличчя, тіла, волосся, парфумерія та несподівані бонуси. Заощаджуючи до 70%, можна отримати світові бренди, відкрити для себе новинки та безповоротно закохатися в них.
У коробці головного кольору сезону зібрані світові бренди Genosys, Valmont, Nashi Argan, Givenchy, Kerastase, Elemis, Valmont та їхні найвідоміші продукти. Концентрація з майже 30 незамінних у повсякденності засобів зможе здивувати навіть досвідчених б'юті-ентузіастів.
Офіційні партнери Clipse Beauty Box цієї зими — іспанський бренд преміум космецевтики Sepai, італійська професійна косметика Rhea та український бренд одягу Siyai.
Як і завжди, крім безлічі повнорозмірних і тревел засобів, кожна володарка боксу зможе взяти участь у лотереї та виграти новорічні подарунки від партнерів. Головний приз — поїздка до Парижа на двох.
З кожним днем солд-аут Clipse Beauty Box все ближче, тому встигніть зробити головний новорічний подарунок.